My name is Lucy, my partner is Lance, we live in Liversedge and we sell Lamps

My name is Mike, my partner is Michelle, we live in Manchester and we sell Motorhomes

My name is Nora, my partner is Noel, we live in Newcastle and we sell Naughty Nighties 

My name is Owen, my partner is Olga, we live in Orpington and we sell Ovens

My name is Petal, my partner is Patrick, we live in Penzance and we sell Pickles

My name is Quentin, my partner is Queenie, we live in Queensborough and we sell Quilts

My name is Ruth, my partner is Raymond, we live in Richmond and we sell Ranches

My name is Steven, my partner is Sandra, we live in Stevenage and we sell Sunbeds

My name is Tina, my partner is Tommy, we live in Teignmouth and we sell Trikes

My name is Ulrich, my partner is Ursula, we live in Uxbridge and we sell Umbrellas

My name is Victoria, my partner is Victor, we live in Vienna and we sell Valances

My name is Wendy, my partner is Windsor, we live in Wellington and we sell Winkles.

My name is Xandra, my partner is Xavier, we live in Xingang, and we sell Xboxes.

My name is Yonas, my partner is Yvonne, we live in York and we sell Yorkie Bars

My name is Zokia, my partners name is Zebedee, we live in Zambia and we sell Zinnias

My name is Alexia, my partner is Aaron, we live in Altringham and we sell Alarms

My name is Brian, my partner is Barbara, we live in Birmingham and we sell Bricks

My name is Chantelle, my partner is Claude, we like in Cologne and we sell Cologne

My name is David, my partner is Delia, we live in Donington and we sell Dustcarts

My name is Eve ,my partner is Engelbert,we live in East Anglia and we sell Ear Muffs