My name is Una my partner is Uther, we live in Ulster, and we sell Ukuleles  

My name is Veronica my partner is Vincent, we live in Vermont, and we sell Vans.

My name is Wilma, my partner is William, we live in Wellington, and we sell Watering-cans

My name is Xandra, my partner is Xavier, we live in Xenia, and we sell Xray-plates.

Y

My name is Yootha, my partner is Yoda, we live in Yugoslavia. and we sell Yachts. 

My name is Zena, my partner is Zachary, we live in Zanzibar. and we sell Zips. 

A

My name is Angela, my partner is Angelo, we live in Angola, and we sell Aardvarks

My name is Bernice, my partner is Bert, we live in Bude, and we sell Bracelets.

C

My name is Celia, my partner is Cameron, we live in Corfu, and we sell Crates of Confetti 

My name is Dora, my partner is Darius, we live in Droylsden, and we sell Ducks and Drakes.

My name is Evelyn, my partner is Edward. we live in Ethiopia and we sell Eggs 

My name is Florence, my partner is Frank. we live in Farnworth and we sell Feathers. 

My name is Gertrude, my partner is George, we live in Granada and we sell Guano  😮

H

😄

My name is Harriet, my partner is Humphrey, we live in Holland and we sell Hyacinths.

I   

My name is Irene, my partner is Ivan, we live in Islington and sell ice-cream

J

10phizz
Conversationalist

my name is Jill my partner Jack we live in Jerusalem and sell Jacobs cream crackers 

My name is Kym, my partner is Ken, we live in Kansas, and sell Keys

L

My name is Laura, my partner is Lee, we live in Lancaster, and sell Linoleum.

M

My name is Maureen, my partner is Martin, we live in Malta and sell Milk

N

My name is Nina, my partner is Neville, we live in Nantwich and sell Nothing :^O

O